1 Naposledy upravil: Joe (4.3.2017 17:14:15)

Téma: Deník mrtvých: NÁBOR

Zdravím!

Už to vypadalo, že mě ti zombiové dostali, ale nějak se mi podařilo vylézt střešním oknem v koupelně a byl jsem volný... a v prdeli.

Mám absťák na nějakou ZA hru. Ta minulá mnou založená se nějak neujala a kvůli nízké aktivitě jsem to pustil k vodě. Proto zakládám toto vlákno - pro eventuální zájemce.

CO BYCH SI CHTĚL ZAHRÁT?

+ zobrazit spoiler

1. Hru v podobném duchu, jakým je film "Deník mrtvých" - jistě jste ho už viděli big_smile
2. Hru, odehrávající se ve světě postupně zamořeným zombiemi a obtížený strastmi z toho vycházejícími.
3. Nemělo by se to zvrtnout v žádný drogový, halucinogenní, ani patologicky absurdní výlet.
4. Hra by měla být vážnějšího rázu tím způsobem, že postavy chtějí přežít co nejdéle. Mají své problémy a vztahy.
5. Hra by primárně neměla stavět na boji (mlácení) zombiů po hlavě, ale na jejich přelstění, odlákání, co možná nejmenší fyzický kontakt.
6. Postavy by byli součástí větší skupiny přeživších (NPC). Hráčské postavy by nezastávali velitelské posty, byli by řádoví členové. Skupina by měla mít nevojenský charakter, prostě pár šťastlivců s hromadou zbraní na blízko, jedním revolverem a poloprázdným bubínkem nábojů, na pokraji se zásobami.
7. Žádná zbytečná pravidla, hra by se hrála vyprávěcí formou, kdy by hru usměrňoval vypravěč, který by před postavy kladl překážky ke zdolání, vytvářel zápletky s prostředím. Hráči by na to reagovali v předem nedefinovaném pořadí, měli by jisté příběhové pravomoce, vnášeli by do hry to, co je zajímá a co by hru ozvláštnilo. Pak by se výše zmíněný postup opakoval. Postavy by byly ovlivňovány pouze pár statistikami (míra strachu, zdraví), které by ovlivňovalo příběhovou fikci. Nic víc.
8. Na místě se můžeme domluvit, nebráním se ničemu. Časově buď nedávná minulost (od r. 1980) až současnost

Sdílí tu někdo moji vášeň a touhu zahrát si něco takového?

- Pro začátek by mi vyhovovali 3 hráči (minimum).
- Horní hranice není vymezena.
- Se zájemci bychom doladili prostředí hry.
- Role Vypravěče se může zhostit kdokoli, nemusím to být konkrétně já (i když budeme mít všichni příběhové pravomoci)

UPOZORNĚNÍ:

+ zobrazit spoiler

- Nejedná se o taktickou hru se soubojovým systémem.
- Hráči by svými příběhovými pravomocemi měli vnášet do hry zajímavé prvky vyplývající z jejich jednání. Vypravěč je v tomhle směru koriguje, jedná za NPC, nahazuje lokace.
- Hra by měla strukturu filmu - čili by se odehrávala po "scénách" či "kapitolách", ohraničených časem a lokací.
- U hry by se mohl celkem dobře využít skupinový chat pro domluvu, či rychlejší a návaznější odezvu. Ke hře pak klasicky fórko.
- Domluvili bychom se na pořadí vkládání příspěvků - od předchozích se bude vždy odvíjet následující hráčský příspěvek, tj. budou na sebe příběhově, dějově i logicky navazovat.
- Dialogy mezi hráčskými postavami nebo NPC bych řešil taky v chatu.

Jako vždy, jsem připraven a odhodlán hru dotáhnout až do samého hořkého konce.

NÁBOR OTEVŘEN DO 17.3.2017. (V případě naverbování dostatečného počtu hráčů klidně i dříve).

Diskuze může započít!

Přátelé jsou jako zombiové. Když jim prostřelíš hlavu, zemřou.

2

Re: Deník mrtvých: NÁBOR

Započítávám!

Už jsme tu dlouho nic kloudného neměli a tvůj popis se mi zdá oukej. Rozdělení na scény je zajímavý nápad. Hlásím sa do skupiny.

PS: Deník mrtvých je asi jediný zombie film u jehož konce mi zamrazilo v zádech. Má sice pár chyb ale jinak je super.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

3 Naposledy upravil: Joe (6.3.2017 21:47:40)

Re: Deník mrtvých: NÁBOR

Výtečně!

Only 2 left...

Abych si i sám pro sebe upřesnil, ještě lépe by se to hrálo, kdyby se hráči mezi sebou moc často nepotkávali - v konfliktech atd. Byli by součástí různých podskupinek. Na jednoho hráče by připadala skupinka NPC, která by s ním byla "v terénu". Tak by se mohly odehrávat kampaně s jednotlivci, kteří by nebyly vázáni na "opozdilce" (nevím, na jaké bychom se dohodli frekvenci příspěvků - aby se nečekalo třebas na jednoho více než den). Ale samozřejmě nebráním se i klasice.

Taky není specifikováno, že postavy musejí spolupracovat, nebo být v jedné skupině přeživších. Mohou být v různých příběhových liniích a pak se jejich linky protnou do konfliktů, či grandiózního vyvrcholení.

Možností je přehršel, nemusíme zajíždět do již vyjetých kolejí - mně rozhodně by to problém nedělalo. Přizpůsobil bych se vám stejně, jako vy mě a sobě navzájem.

Což mě přivádí k myšlence, že bychom si mohli napsat, řekněme, 3-4 věci, které ve hře chcete. Může se to týkat prostředí, času, typu zombíků, skupiny, ve které budete, či se teprve k ní připojíte... cokoli. Pak bychom z toho udělali nějaký kompromis smile

P. S. - Ano, u mě je to taky jeden z těch děsivých konců, které v Z-filmech nebývají časté. + Se mi líbí z hlediska "uvěřitelnosti" jednání hlavních postav. Má to sice mouchy, ale i tak, při srovnání s ostatními, u mě nadprůměr smile

Přátelé jsou jako zombiové. Když jim prostřelíš hlavu, zemřou.

4

Re: Deník mrtvých: NÁBOR

Je fajn, že se tu po dlouhé době něco objevilo. Já bych si zahrál docela rád - ačkoliv mít mě jako hráče je spíš za trest. big_smile
Co se týče prostředí, kde by se hra odehrávala - pořád fandím Zombie Apokalypse o Vánocích. big_smile

Come to the dark side. We have cookies.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Děti neberte drogy. Nikdy nikomu neberte drogy.

5

Re: Deník mrtvých: NÁBOR

Joe napsal:

Výtečně!

Only 2 left...

Abych si i sám pro sebe upřesnil, ještě lépe by se to hrálo...

Já myslím, že tohle všechno je na tobě. Jak se s tím popereš.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...