51

Re: Zombie Pandemic

Co ti, kteří neměli to štestí a sílu mají třeba na LOW... každopádně si myslím, že sejmout zombíka jednou/dvěma údery pěstmi není hezké smile


Nové útočiště vypadá hezky, to je určeno pro více lidí - nebo má každý svoje? (určitě se to tu už někde píše)

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

52 Naposledy upravil: Kocour (2.8.2012 19:40:24)

Re: Zombie Pandemic

Útočiště je vždy pro více lidí, tedy pokud jsou ve stejném klanu. Pokud tedy máš například své útočiště již z dřívějška a přidáš se nově ke klanu, stane se i tvé útočiště součástí klanu a mohou do něj všichni z klanu a podle přidělených práv je mohou případně upravovat, nikdo jiný jej ovšem nevidí. Teď mě ovšem napadá otázka, jak to vlastně je, když jsi útočiště založil a z klanu odejdeš, jestli ho přestanou ostatní hráči z klanu vidět nebo zmizí tobě a zůstane klanu (což by bylo logičtější pro systém hry)... To netuším...

Jinak s updatem se objevily nové fešné zbroje, které nenajdete a dají se jen vyrobit. Co je k tomu potřeba zjistíte ve vašem craftovacím notýsku, tedy po kliknutí na "INVENTORY" -> "CRAFT" -> "ARMOR"
http://www.maxiupload.net/images/26085016891262805513_thumb.jpg
(kliknutím zvětšíte)

53

Re: Zombie Pandemic

Když jsem odešel z předešlého klanu tak mnou postavená pevnost tam zůstala, ono by asi bylo blbý když by někdo odešel a sním zmizely věci co mají ostatní ve skříni.

„Je zajímavé, že většina lidí, kteří obživnou, má tak špatnou náladu“. Terry Pratchett

54

Re: Zombie Pandemic

Děkuji Kocourovi za perfektní spolupráci při plnění tohoto achievementu:
http://mafia.4fan.cz/other/bitches.jpg

55

Re: Zombie Pandemic

Tak jsem se (předevčírem?) znovu lognul, ve městě je klid big_smile

56 Naposledy upravil: konopaslik (5.8.2012 11:02:30)

Re: Zombie Pandemic

Někdo se mne ptal, jestli i kanály jsou rozdělený na 3 části po 3000 XP. Tož - ano, jsou. Právě jsem dostal expy za prostřední část. Takže za objevování mapy lze získat celkem 27000 XP - což není moc, když vezmete v úvahu, kolik SP to stojí. Ale je to dobrej cíl. smile

57

Re: Zombie Pandemic

Alespoň nějaká motivace smile

58

Re: Zombie Pandemic

asi bug... Mám objevenou horní třetinu kanálů, ale expy se nezaúčtovaly a mapa se nezesvětlila... Poslal jsem beta feedback, uvidíme, jestli to pořešej.http://mafia.4fan.cz/other/zp_sewel.png

59

Re: Zombie Pandemic

Není tam ještě nějaká chodba k prozkoumání? No, nevypadá to...
Třeba dostaneš odměnu od autorů wink

60

Re: Zombie Pandemic

Vyhlášení nových misí na lokaci 49, 79 má za následek obrovskou koncentraci hráčů na jednom místě, což je skvělá příležitost ke splnění achievementu Field Medic - Heal a total of 1000 HP on other players. Já už nam nějakou dobu jsem a zbývá mi už poléčit jen asi za 140 HP, což se by se normálně v poli sbíralo děěěěěsně dlouho. Zraněných je tam dost, takže neváhejte - časem to bude řídnout.

61

Re: Zombie Pandemic

Díky za info smile

62

Re: Zombie Pandemic

Stádo útočných zombie medvědů!!! smile
http://www.maxipicture.cz/thumb.php?picture=uploads/2012/39/1348912856-zombie-medvedi.jpg

63

Re: Zombie Pandemic

Hej huste

Život je krátký, smrt jednou potká každého z nás. Proč... proč tedy zažívat další bolesti a raději... nejít smrti naproti?

64

Re: Zombie Pandemic

U Bruna (Bruno's Weapon Specialist Shop) na souřadnicích 42,67 než vlezete dovnitř můžete dostat zajímavý náhodný event, kdy Bruna okradou a vy můžete chytit lupiče a pak se rozhodnout co s ním. Já ho na místě popravil wink a dostal tak kromě standardních 150XP i 1000 chechtáků! smile

65

Re: Zombie Pandemic

No pěkný... jdu to skusit

Život je krátký, smrt jednou potká každého z nás. Proč... proč tedy zažívat další bolesti a raději... nejít smrti naproti?

66

Re: Zombie Pandemic

A je za námi další obří upgrade. Změn je plno, některým se moc nepozdávají, já jsem ovšem spokojen smile Pojďme na to:

1. Zvuky - celá hra dostala ozvučení a nutno říci, že pokud hru hrajete po večerech, ve sluchátkách a pořádně nahlas, dají vám pěkně zabrat a kolikrát se bude otáčet, jestli za vámi někdo není wink U web-browser-based hry je ovšem použití zvuků diskutabilní, už jen kvůli lagům, díky nimž občas (často?) zvuk neodpovídá provedené akci kvůli zpoždění... Pořád se ovšem jedná o beta test zvuku

2. Mapa - nově vidíte na mapě lokace, kde se zombie tzv. "rodí" a kde je jejich největší koncentrace a kde nejmenší - mapa se tak mění dle zamoření, tak jako když sleduje mapu v katastrofickém filmu jak se pomalu celé území mění v červené big_smile

3. Zrod zombií - respawn nebo "zrod" zombií je kompletně přepracován. Jak už bylo napsáno výše, zombie mají nyní body, kde se nejvíce rodí a z těchto bodů se také postupně šíří, takže okolo jednoho červeného čtverečku (nejvyšší level zamoření) vám mohou po čase naskočit další čtyři červené a okolo každého po čase další červené atd atd... Tedy pokud lenošíte a nic neděláte smile V opačném případě zamoření redukujete a na mapě tak lze nalézt bílá území, kde je bezpečno a zombie vymýceny wink Krásně taky vidíte zamoření okolo našich základen. Čím více to okolo vyčístíte, tím méně budou zombie útočit na barikádu základny wink

4. Náhodný střet a útok zombií - Byl též upraven. Ve vyčištěných, tedy bezpečných zonách na vás nic nezaútočí, až děláte co děláte. Naopak v červených na vás zombie hupsnou bez varování než řeknete švec. A tím bez varování myslím fakt bez varování, už vám totiž nenaskočí panel, kdy si hodíte kostkou a zombiím utečete. Ba ne, pěkně zombákům vstříc ať se děje co se děje wink

5. Pokud se proplížíte nejvíce zamořeným územím bez povšimnutí, dostanete více XP

6. Krytická chyba - Můžete kriticky minout tak, že si ustřelíte palec, tedy že se sami zraníte. Fallouťáci jistě dobře znají wink

7. Porovnávání věci při najetí kurzorem - Věc z klasických RPG dobře známá. Najdete novou zbroj, najedete nad ní myší a ukáže se vám srovnávací tabulka mezi nalezenou zbrojí a zbrojí, kterou máte zrovna na sobě. Tahle novinka ale momentálně funguje tak nějak sporadicky, občas se totiž stane, že se srovnávačka neobjeví a tak musíte stejně přes inventář. Rovněž ve srovnávací tabulce nejsou všechny parametry...

8. Soukromé zombie - Zombie by se nyní měli rodit a ukazovat pouze vám a nikomu jinému. Nemám ozkoušené, ale znamenalo by to, že např. achievemnt "GOT YOUR BACK JACK" se teď bude plnit ještě hůř, než před tím, páč např. s Konopaslikem jsme hojně využívali toho, že jsem oba viděli zombie na daném čtverci a mohli se tak nechat rychleji zabít a oživit wink Do budoucna se ovšem počítá s jakýmsi co-op respawnem, popř. klanovým respawnem...

9. Další ochranné pomůcky ke craftingu. Zatím jsem nenašel ani jeden speciální materiál, který je na ně nutno mít. Ale já už tolik nelootuju, jako dřív wink

10. Nějaké další, hlavně grafické vychytávky a změny, např. animované části města (kouř z auta, poblikávající lampa...)

67

Re: Zombie Pandemic

Vsechny změny zní dobře, hezky nebo aspoň logicky, jde vidět, že to vývojáři dělají z láskou a nejen k penězům :-)

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

68

Re: Zombie Pandemic

Včera nebo tak nějak spustili beta kripl verzi Radiated westland. Pro ty z vás kdo neví je to sourozenec zombie pandemic. Jen je tam víc mutantů a méně zombií i když i ty zombie by tam měli být.

69

Re: Zombie Pandemic

Stejná hra? V jiném prostředí? Jako sice se to tak dneska dělá (je to snadný, rychlí a když to vydělává jednou - proč by nemohlo dvakrát) ale mě osobně tím moc nenalákají.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

70

Re: Zombie Pandemic

Je to logické. Ne každého láká poměrně specifické téma zombií. Takže vydali radioaktivní pustinu ala Fallout. Dále plánují UFO invazi, robo vzpouru ala Terminátor a dokonce něco jako vikingy. Já myslím že je dobré nabídnout víc témat.

71

Re: Zombie Pandemic

Už spustili? Tož omrknu wink Díky za info. Na delší hraní to ale nevidím - když už jsem začal s jednou, nemá cenu pouštět se do další, jen v jiném kabátku. Každopádně jestli to pomůže Pixel Pandemix k financování, tak je to jen dobře wink
Mimochodem engine, na kterém je Zombie Pandemic postavená, je normálně k prodeji u Pixel Pandemic, takže si podobnou gamesu může nahodit v podstatě každý smile

72

Re: Zombie Pandemic

Pokud se zadaří, ještě před novým rokem by nás mohl oblažit nový interface. Dle screenshotů vypadá opravdu, ale OPRAVDU moc povedeně wink Velký těšák!!
http://blog.zombiepandemic.com/Blog/tab … rface.aspx

73

Re: Zombie Pandemic

Hezké, ještě pár let a udělají z toho realtime fps hru big_smile

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

74

Re: Zombie Pandemic

Taky se na to pak kouknu cool

75 Naposledy upravil: Kocour (17.12.2012 13:34:42)

Re: Zombie Pandemic

Tož protože nám už na test serveru spustili nové rozhraní, vesele ho testuji a níže jsou mé dojmy smile

PLUSY:
+ Menu, rámečky, ikonky moc pěkné. Samozřejmě do plusu hraje to, že je to nové, tudíž neokoukané a proto se to tak líbí wink
+ Hra působí kompaktněji, spousta věcí se již otvírá v jednotném stylu přímo v menu. Menu vás také upozorní, pokud najíždíte na stránku, která není v unifikovaném režimu (fórum, wiki...)
+ Notes, vlastní poznámky - nejsem si jistý, jestli už to nebylo dostupné před tím, každopádně já na něj narazil až teď díky novému menu smile
+ U věcí je nyní i více mini ikonek zobrazujících jestli jsou použitelné pro crafting nebo pro barikády atd...
+ Do budov se dá vlézt rovnou kliknutím na vstupní šipku - už vám nevyskočí menu pro barikády atd.., které stejně jen zdržovalo...
+ Zombie se v soubojovém módu přibližují/oddalují se změnou vzdálenosti. Pěknější než stále stejný obrázek, do pěkně vypadajícího bojového rozhraní, které nám autoři slibovali již dříve (screen se tu někde válí) to má ale ještě daleko wink
+ Rozšířené a přehlednější log informační okno
+ Suprově přepracované žebříčky (charts) - nyní si přepínáte mezi survivals, looters, killers a Travelers a pokud chcete vidět detaily daného hráče, nemusíte na jeho jméno klikat a čekat, až se vám v nové záložce otevřou detaily - nyní stačí najet nad jeho jméno myší a mini info se vám rychle zobrazí na boku notesu jakoby v nalepené poznámce.
+ S výše uvedeným souvisí i nový status Awesomeness, jehož hodnota se pravděpodobně procentuálně vypočítává z toho, kolikrát jste byli v některé z kategorií na předních příčkách. Blíže jsem to ale zatím nezkoumal...


MÍNUSY:
- Písmo - určitý typ fontu (takový ten komiksovější) na určitých místech hodně těžko přečtu, v mini ukazateli tréningu je jeho čitelnost nemožná smile To ale může být případ jen mého PC/prohlížeče - mám vypnuté vyhlazování, proto jsem to zatím ani neohlašoval jako bug...
- Minimapa a kompaktnost jednotlivých sektorů - Díky tomu, že nyní vidíte i okolní sektory přímo vedle směrovacích šipek, není již potřeba minimapa. Ta mi ale docela chybí, hůře se nyní orientuju, kam mám vlastně šlápnout, protože na navigační ikonky jsem si zatím moc nezvyknul (lebka ukazující, že v sektoru vedle jsou nepřátelé atd...). Jednotlivé sektory navíc na sebe graficky kolikrát až tak moc nepasují. Čekal jsem u téhle, poměrně dost zásadní, změny že se dostaví více vzrušení, bohužel se tomu tak nestalo...
- Pohyb na vedlejší sektor už nemusíte provádět jen kliknutím na směrovací šipku, ale i kliknutím přímo na vedlejší sektor. Pěkná věc, v praxi se mi ale zatím dost často stává, že kliknu na vedlejší sektor omylem a zbytečně se tak přesunu někam, kam vůbec nechci (a tam na mě zaútočí zombíci nebo se mi minimálně odeštou SP wink
- Chybí ikonka zobrazující možné looty v daném sektoru. Musíte najít a klikat na jednotlivé věci tak jako za starších verzí (kdo pamatuje...). To by se ještě dalo, protože lootovací věci jsou označené bílým okrajem, ale i tak jsou přehlédnutelné a hlavně, když je lootovací věc poblíž směrovací šipky nebo blízko jiného sektoru či vstupu do budovy, prostě čehokoli "reakčního", místo lootu provedete jinou akci. To stejné platí i naopak. Reakční věci se prostě až moc překrývají a musíte tak půl hodiny přesně hýbat kurzorem, abyste trefili akci, kterou chcete wink
- S oknem inventáře a vůbec i s některými dalšími okny se nedá hýbat! Tohle dost vadí např. u obchodu, kdy se vám okno překreslí přes menu ukazující zdraví, SP a hlavně peníze a vy díky tomu nevidíte, kolik vlastně máte a musíte se překlikávat zase zpátky...
- Obchod je nyní v katastrofálním stavu. Osobně se mi špatně vykreslují jeho tlačítka, nevidím zaškrtávací políčka pro hromadný prodej, shop je nepřehledný, po každém prodeji/nákupu se vrátím na úvodní okno shopu a ne do dané kategorie, takže se musím pořád proklikávat a proklikávat a pro.... snad bude odladěno do finální verze...
- V test serveru je u mne bug s překlikáváním zbraní - v novém souboji vám totiž zůstane přepnutá v předcházejícím souboji naposled použitá zbraň, co je sice fajn, ale nějak se mi nepřepíná obrázek, takže jsem kolikrát zmaten, pro nemůžu na zombie vystřelit, i když byla v dosahu a vono to bylo tím, že jsem měl nastavenou bassebalku aniž bych to viděl wink Už jsem to nahlašoval...

Uvidíme tedy ve finále, jak se to povede odladit - zatím jsme pořád tam, kde jsme byli, když sečtu všechna pro a proti wink