76

Re: Project Zomboid

Jop vývoj hry diky hráčům je dobry nápad. Pokud by na to autoři pristoupili, bude hra známější a tím padem větší kseft.  Ale to záleží na projektech financích a ochotě nechat si od amatérů kecat do prace  apod.
Kazdopadne pokud to tak někdy bude a budu vědět že na chybach pracuji, vychazi updaty atd. posílám cash.

77

Re: Project Zomboid

DNF jsem nehrál, protože bych ho nerozjel. Podle vidí to ale vypadá, že se to hraje stejně jako DN3D. Možná proto to dostalo tak špatné hodnocení, protože dnešní generace se nedokáže přenést přes fakt, že musí přestat střílet chvíli někam skákat smile


Jinak autoři zomboidu jsou v pohodě. Pravidelně píší na twiteru, pravidelně dělají rozhovory, přidávají videa a obrázky. Akorát prý v británii řádí nějaká ta šnečí nemoc nebo co big_smile.


Osobně zastávám názor, že hry které jsou freeware jsou nejlepší. Autoři to nedělají pro peníze, ale rpo hráče a pro dobrý pocit.

78

Re: Project Zomboid

Jen vykošťovací rubačka emzáků.

s trochou humoru... Kdo čekal od DN něco jiného... tak nevím co mu na to říct big_smile Víceméně mi tam jen vadilo to ježdění, ale to mě nebaví nikde... občas také šlo vidět, že některé části nestihli předělat do novější grafiky, ale poslední levely byli opravdu krásné a závěrečného bose jsem si užil.


Quentin: Asi souhlasím, například takový BF3 mi přišel až trapný a vydržel jsem to jen pár misí, protože nemoct sejít půl centimetru z dané cesty, a další hromada kravin až bugů, mě fakt odradila.

Bohužel klasický freeware jde docela do pozadí, vytlačují ho velké studia (free4play za chvíli bude všechno) a nebo indie hry.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

79

Re: Project Zomboid

Bohužel. To co dříve bylo freeware je dnes indie. Kvalitou jsou tituly skoro stejné, akorát si za ně lidi nechávají platit (A to hezky po vzoru minecraftu. Předem.) Další problém je, že se všichni snaží napodobit minecraft. Všechny indie hry mají "retro" pixelovanou grafiku, platí se i za nedokončené alfa verze a pokud možno hru ještě hodí na kickstarter. Když jsem se dnes podíval na jednu stránku s flashovýma hrama, tak dobrá polovina na úvodní stránce byla v pixelech a ještě chtěli abych si koupil nějaké ty body abych odemčel další věci. Smutná to doba sad


A abych nebyl tak úplně oftopic, tak se zeptám co byste vy nejraději viděli v zomboidu.

80

Re: Project Zomboid

Včera byla vydána další verze, tentokrát pro veřejné testování. Můžete si ji sthnout z oficiálních stránek.

81

Re: Project Zomboid

To je skvělá zpráva, snad se k tomu v blízké době dostanu... a pro zájemce dávám přímí link na win verzi: https://s3.amazonaws.com/alpha.projectz … RC_2_9.rar

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

82

Re: Project Zomboid

Zomboid má nový web a link co jsem postoval už nefunguje, a to jsem to chtěl zrovna zkusit smile

Kvůli nějakým finančním problémům s downloadem teď stahujte tady: http://www.theindiestone.com/community/ … 66c62492d9

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

83

Re: Project Zomboid

Včera bylo zveřejněno nové video, které ukazuje lokální multiplayer (splitscreen) pomocí gamepadů. Vypadá to celkem zajímavě.


http://www.youtube.com/watch?feature=pl … Q4iNKi_xAc

84

Re: Project Zomboid

To je od autoru skvělý nápad! Takové přeživání ve více lidech u jednoho computeru může být velká sranda wink

Řekl bych, že splitscreen byvál zábavnější než dnešní anonymní multiplayer na dálku.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

85

Re: Project Zomboid

S tím nemůžu nesouhlasit. Dodnes si pamatuju, jak jsem s bratrancem hrál na jedné klávesnici Ignitions, nebo worms. Jestli mají konzole nějakou výhodu nad počítačem, tak je to právě ten splitscreen.


Jinak toto by, pokud se nepletu, mělo být už v další verzi. Autoři říkali že to bude hlavně určené pro Steam big screen nebo jak se to jak se to jmenuje. Pro ty co nevědí o co se jedná: Můžete zapojit své PC do televize, zapnout steam a celý ho ovládat pomocí klasického gamepadu. Hrát project zomboid na televizi ve více lidech by mohlo být vážně zajímavé.

86

Re: Project Zomboid

Našel jsem celkem povedenou mapu. Ještě není dokončená, ale hodně lidem může pomoct:

http://pzmap.crash-override.net/

87

Re: Project Zomboid

Jen škoda, že se mi nepovedlo rozběhat tu poslední veřejnou verzi... jestli tedy byla fakt veřejná.

Každopádně mapa fajn, jsem rád, že daly pryč ten central park, ale chybí mi tam nějaká lesní oblast, nahuštené domky (takhle je to všechno až nereálně roztáhlé) a paneláky.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

88

Re: Project Zomboid

Jakou přesně verzi jsi zkoušel? Nejnovější je 2.9.8b. Za pár dní by měla vyjít nová. Tu 2.9.8b by měla být na ulož to. Předešlé verze měly problém, že byly nehorázně náročné na paměť a klidně si sežraly 4gb ramek. Ta nejnovější by podle vývojařů teoreticky měla jet i počítačích s 1gb. Sám mám 2gb a jede to v pohodě.


Jinak veřejná je myšleno pro lidi, co si hru koupili. Poslední verze, která byla zdarma je 1.4c nebo tak nějak a ta byla vydaná snad před dvěma lety smile


K té mapě. Ta mapa není ještě kompletní. Když se budeš držet cest tak si po nějaké době všimneš, že za městem začíná chybět tráva, čáry na silnicích a podobně. Autoři plánují udělat celou fiktivní republiku. Prvně udělají venkov a pak se vrhnou na opravdové velké město. už teď je mapa dost veliká. Tady je oddálené městečko z předešlých verzí (Dolní část města tady chybí a přitom ve hře už je.):
http://projectzomboid.com/blog/wp-content/uploads/2013/02/Untitled-11.jpg


A tady je zhruba půlka celé dosavadní mapy. Obrázek byl zveřejněn před pár měsíci, takže mapa co je v nejnovější verzi vypadá zase o něco jinak. (jeden čtverec je stejně velký, jako celá mapa z verzích vydaných před rokem):
http://projectzomboid.com/blog//wp-content/uploads/2012/11/map.png



Popravdě snad ještě nikdo neprohledal celou mapu. Lidem se podařilo najít chatky hluboko v lesích, veliké farmy nebo čerpací stanice daleko od civilizace. Kdo ví. Možná tam někde je i nějaká ta menší vesnice. Kdo ví smile



A další zajímavost. Mapa v zomboidu je hodně inspirovaná podle této oblasti:
https://maps.google.co.uk/maps?q=Muldra … s&z=15

89

Re: Project Zomboid

Tož to vypadá na hodně velkou procházku... big_smile

A jakou verzi nevím... ale tehda jsem měl snad aj problém to nějak rozbalit - pravda, že jsem tomu zase tolik času nedal.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

90

Re: Project Zomboid

Právě. Mapa je až moc veliká a hodně lidem se nechce chodit tak velké vzdálenosti. Autoři ale nedávno říkali, že do hry "brzy" přidají vozidla, takže všechno bude hned veselejší.

91

Re: Project Zomboid

lidi mám dotaz mám verzi 2.9.8 jaký je rozdíl mezi sadboxem a survivem a už existuje ta hra pro dva???

92

Re: Project Zomboid

Dnes vyšel oficiální editor map. Podle toho co jsem se dočetl se jedná o čtyři programy.

WorldEd -> Tvorba bitmap pro terén + tvorba hlavní mapy
BuildingEd -> Tvorba budov, které pak jdou celé dávat na mapu.
TileZed -> K vytváření detailů v exteriérech a interiérech.

Tady jsou downloady:

64: http://www.moddb.com/games/project-zomb … ools-64bit
32: http://www.moddb.com/games/project-zomb … -map-tools

Až to vyzkouším, tak napíšu co jak se to ovládá a jak to funguje.

93

Re: Project Zomboid

Jestli chcete, tak tady si můžete stáhnout nejnovější verzi v češtině  http://www.igg-games.com/2013/12/projec … ccess.html

94 Naposledy upravil: steel_martin (3.3.2014 21:53:24)

Re: Project Zomboid

Ahoj všichni, právě byl zprovozněn multiplayer, tak pokud by někdo chtěl zahrát kooperaci, ozvěte se na nick steel_martin na steamu.

Na Steamu jsem zprovoznil skupinu Project Zomboid CZ/SK, tedy se klidně připojte smile

95

Re: Project Zomboid

Po delší době bych mohl napsat co je všechno ve hře nového.

Momentální verze (27) je asi nejméně zabugovaná verze co jsem kdy hrál.
Postavy jsou nyní ve 3D (lze nastavit kolik postav má být ve 3D a kolik mají být sprity), takže veškeré animace jsou velice plynulé a postava se už neotáčí jako robot, ale hezky plynule.

Přibylo rybaření a pasti na zvířata, takže přežívání v divočině je už zase o něco lehčí. Dále můžete vyrobit barely na chytání dešťové vody a můžete připevnit svítilnu na stojan a tak si vyrobit statické osvětlení.

A nakonec do hry přibyl opravdový obrovský obchoďák. Bohužel se jedná o smrtící past, protože je v něm přes tisíc zombií (Opravdu. V každé místnosti je minimálně dvacet. V hlavní hale se nedá skoro hýbat.). Dále přibyly další budovy, jako například kino. A nevím jestli jsem o tom psal, ale bylo přidáno další město v jedné starší verzi (Celá mapa hry je tady: http://pzmap.crash-override.net/ )

Multiplayer je o něco lepší, ale pořád se to laguje a jedno jestli hrajete přes internet, nebo po LAN.

Novinek je víc, ale toto jsou ty největší. V budoucích verzích by mělo přijít kompletní předělání systému zranění a vozidla.

96

Re: Project Zomboid

Super, já jsem nedávno koukal na jejich web a přišlomi, že už to snad ani není ve vývoji.

Tak mám radost, že na tom stále pracují.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

97

Re: Project Zomboid

Zase sem napíšu krátké shrnutí věcí, co se právě dějí.

Už se začínají rýsovat vozidla. Podle mě se jedná o jednu z nejdůležitějších věcech ve hře. Obzvlášť když je mapa tak obrovská. Jak bude fungovat řízení? Jaké budou jejich nevýhody a výhody? Vyplatí se je používát na přejíždění hord zombií? To se ještě neví. Tady je první obrázek jednoho auta.
http://projectzomboid.com/blog/wp-content/uploads/2014/06/saloonRenderBack.jpg


Další věc která by měla být v další verzi je pálení mrtvol. Jedná se o celkem příjemný přídavek, ale jedná se jen o první krůček k důležitější věci: Přenos nemocí z hnijících těl.
Krátké video, které ukazuje pálení těl a jeho nevýhody.

https://www.youtube.com/watch?v=RC-dHQRuIMs

Další na řadě je nová stav mapy. Dozvěděl jsem se, že mapa je hotová teprve tak z poloviny. Na obrázku vidíte hotovou část, rozpracované částí a nezapočatou část. Na severu by měla být část velikého města (konečně uvidíme paneláky), na západě by mělo být další menší městečko a na jihu by měla být vojenská základna.
http://projectzomboid.com/blog/wp-content/uploads/2014/06/MapCompletion.png

Taky se jim podařilo najít nové člověka, který pro ně bude dělat zvuky.

98

Re: Project Zomboid

Jen aby ta mapa nebyla až zbytečně velká. smile

A ty 3D auta? Uvidíme jak to tam zapasují...

Jen škoda, že když mám prachy navíc, tak nemám čas hrát hry. Jinak bych si to asi už koupil, jenom tak na vyzkoušení. smile

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

99

Re: Project Zomboid

Zase sem sepíšu většinu věcí, co se ve hře děje a co je právě ve vývoji.

Nejnovější verze (28) Má pár dost zajímavých novinek. Asi největší jsou předělané střelné zbraně. Ty byly kompletně přepracovány a k tomu byly do hry přidány dvě opakovací pušky.  Přesnost zbraní nyní hodně záleží na úrovni vaší postavy a pokud vaše postava nemá vysokou úroveň, tak se bude často netrefovat, nebo bude zombii zasahovat do těla, což jí pouze zpomalí. Toto ale neplatí pro brokovnici, která je dobrou zbraní pro začátečníky.


Další novinkou co se týče zbraní je jejich vylepšování. Nyní můžete ve hře najít různé díly, jako třeba popruhy, držáky na munici, optiky a podobně a tyto předměty můžete připevňovat na zbraně. Některé díly sníží váhu zbraně, někdteré zrychlí jejich přebíjení a některé zvýší jejich přesnost.


Nyní je také možné odtahovat těla a pálit je. Tím se jich zbravíte, ale může vám zhořet zakladna, nebo můžete přilákat zombie z celého okolí.


V dalších verzích se můžeme dočkat aut, NPC, zvířat na lovení, více zbraní. Toto bylo v plánu už poměrně dlouhou dobu. Novinkou je měnění světa s postupem času. Osobně se na tuto věc těším opravdu hodně. Tady je screenshot z rozpracované verze.

+ Screenshoty

http://projectzomboid.com/blog/wp-content/uploads/2014/08/a4ec10a4b10d1216116b70278545e5da.png
http://projectzomboid.com/blog/wp-content/uploads/2014/08/42f0fcebb910836e4d53d2944e7f73e9.png

100

Re: Project Zomboid

Na ty auta jsem hodně zvědavej, myslím, že to může docela solidně rozbourat hru - tak snad se jim to povede udělat co nejlíp. smile

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...