51

Re: Project Zomboid

Prosím, jak vyléčím nemoc? Už  mě to pekelně sere. Po 5hod hraní sám od sebe se ,,onemocní´´   -   sice jsem bojoval, ale žádnej šrám ani kousnutí , nevařené jídlo jsem uvařil a v mé verzi neprší.
1.spánek OK   - prášky jídlo spát
2.spánek horší - prášky jídlo spát
3.spánek ještě horší  -    a po 10sec upadnul a vstal jako zombie
Ale hra mi neskončila jen jsem ho nemohl ovládat, ale třeba otevírat dveře, okna, rosvítít ano.

dík

52

Re: Project Zomboid

Hmm... Vypadáto že hraješ jednu z novějch verzí. Tam se podobné bugy vyskytují. Mě (a několika dalším lidem se stalo) že se po spánku probudili jako zombie a přitom taky nebyli kousnutí. A jak to vyřešít? Bohužel nijak. Jediná možnost je hrát nějakou starší verzi, což sice není moc příjemné řešení, ale lepší než nic.

53

Re: Project Zomboid

škoda, protože toto je jediná verze, kterou jsem spustil...:(

ty ostatní chtějí heslo
u té mé stačí spustit data a pak zomboid

54

Re: Project Zomboid

tak sehnal jsem funkční 0.1.5   ale sejmout tam zombajze je nadlickej úkon  dobrejch 10ran prknem a nic a 4sekerou a stále žije.
v 0.2.0  ho složíš klidně i na 1 ránu

55 Naposledy upravil: zNz (8.1.2013 20:13:01)

Re: Project Zomboid

Lorde dovolím si po nejnovším poznatku z hry (0.1.5) nesouhlasit, jedneho zombáka sem dal na 2rány s bejsbalkou

Edit: inak nedajú sa nejak zničiť dvere zamknuté dveře?

Never back down smile

56 Naposledy upravil: LordeS (8.1.2013 20:33:52)

Re: Project Zomboid

rozbíjel jsem je v 0.2.0 perlíkem a mělo by to jít i sekerou

fakt? to se divím měls dobrej zásah big_smile já se s nima mrdal jak kokos a stejně mě pak dostali ale v 0.2.0 jsem je řezal hlava nehlava

57

Re: Project Zomboid

Jediná sekera v celým zasratým měste je v zamknutým krámu! big_smile do háje big_smile
Když jsem je zabil tak jim rachly hlavy big_smile

Never back down smile

58

Re: Project Zomboid

Dveře jdou zničit jakoukoli zbraní. Dokonce i brokovnicí, ale sekera je stejně nejefektivnější. Přesná čísla z hlavy nevím, takže možná budu teď mlet kraviny. Sekerou je potřeba 10x praštit, aby dveřím ubyl jeden život a ostatní zbraně potřebují 20 zásahů (Myslím že to je u všech stejné.) Brokovnice myslím potřebuje taky tak 20. Záleží na tom, kolik broků se do dveří trefí.


Jinak prkno se vůbec nevyplatí používat. Zombie skoro nezraňuje myslím že na zabití zombie jsou potřeba tak 2 (Pokud se v tvé verzi dají rozbít zbraně) Sekera je ve starších verzí skoro nepoužitelná, protože je pomalá a má celkem nízkou šanci na zásah. Dává zato ale největší poškození ve hře (brokovnice je ale lepší.) Obyčejnou pálku taky nemá moc cenu používat. S hřebíkama zabije zombii tak na 95% a bez nich to je tak 50/50.

59

Re: Project Zomboid

Omlouvám se.  Jde to parádně :-)   Mlátil jsem je dřevem protože jsem předtím nic jiného neměl.  Sekera je vážně pomalá.

60

Re: Project Zomboid

Tak další otázka :  jak uložím a vypnu 0.1.5 ?
                                                                    0.2.0 stačí alt+F4  a hra se vypne i uloží   při novém spuštění se zeptá zda chcete poslední charakter apod.

jak ta 0.1.5 ?

dík

61

Re: Project Zomboid

já to vypínam přes alt+f4

Never back down smile

62

Re: Project Zomboid

Jo vypínám stejně, ale pak už tu pozici nenactu, kde jsem skončil. U 0.2 to funguje v  klidu .  Už aby byla venku plná ošetřená verze. Přemýšlel jsem že si ji koupím, tak snad ji bude nabízet cz obchod

63

Re: Project Zomboid

Soulhasím s tebou, chtělo by to finálni verzi
O tom sem přemýšlel i já ale nejbilžší svátek mám v březnu hmm

Never back down smile

64

Re: Project Zomboid

zNz napsal:

Soulhasím s tebou, chtělo by to finálni verzi
O tom sem přemýšlel i já ale nejbilžší svátek mám v březnu hmm

Na oficiálním webu je za 5€ ? Takze to nepude nad 150. Nerad kupuju na netu přes kartu. Takže musíme počkat.

65

Re: Project Zomboid

U nás to budou předávat za 7€ minimálně..možná v brlohu za 5€
Jen tak pro info na ofiku je to za 6€
Já jsem koupil jenom minecraft..a na humbledumble pack hier..ale mám nutkáni i tohle

Never back down smile

66

Re: Project Zomboid

Minecraft se dá stáhnout bezproblému big_smile big_smile big_smile i updatováním big_smile

já si kupuju jen hry co mě hodně chytly za srdce(za koule) :-D
Hitman 123, Fallout 1,2, tactic, As.Creed 1,2, Max Payne 1,2    a   sámože plánuju další

67

Re: Project Zomboid

U nás to nebude nikdy... jestli tedy myslíte v krabici - tak už nevychází ani některé AAA tituly, natož indie produkce. Je to prostě zbytečně nákladné.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

68

Re: Project Zomboid

takže jedině sosnout  a koupit klíč .....

69

Re: Project Zomboid

Pokud vím tak autoři opravdu nemají v plánu vydat krabice. Hra jde koupit přes desuru a nebo přímo přes PayPal. Hra taky nedávno úspěšně prošla greenlightem, takže by další verze mohla být i na steamu. Taky bych být tebou hru koupil co nejdříve, protože její cena se prý bude zvedat (Stejně jako třeba u minecraftu nebo Towns.). No a pokud hru koupit z nějakého důvodu nebudeš moct, tak bych si hlavu taky nelámal. Zomboid je hodně populární a co jsem tak pozoroval, tak nové verze byly do dne cracknuté.


A ve verzi 0.1.5 hra ukládat bohužel nejde. Ta jde ukládat až ve verzích 2.0.0.


Na oficiální stránce byl přidán článek o meta game. Pokud to bude vypadat tak jak píší tak to bude více než úžasné smile

70

Re: Project Zomboid

QuentinWhite napsal:

A ve verzi 0.1.5 hra ukládat bohužel nejde.

jaký má smysl hrát hru jeden den když pak nemúžeš pokračovat sad kdyby alespon vošéfovali tu nemoc v 0.2.0 ...

71

Re: Project Zomboid

Jo, dost lidí si na nemožnost ukládat stěžovalo. Tak teda přidali ukládání do verze 2.0.0 a vydali pár (asi 10) testovacích verzí s číslem 2.0.0. Pak jim ale nějak hráblo, přibrali mezi sebe tak tři další vývojaře a tak týden předtím, než měli vydat verzi 2.0.0 si řekli: "prdíme na to. Zrušíme co jsme udělali a začneme odznova". Né tedy úplně odznova, ale v podstatě to tak je.


Kompletně změnili systém animací postav. Původně byly animace ručně dělané a skládaly se tak z pěti snímků. Pak byly animace vytvořené pomocí focení modelů z různých úhlů. Tyto animace měly 16 obrázků. Pak přestaly fotit modely a prostě do hry vložili modely celé. Akorát je trochu rozpixelovaly, aby pořád vypadaly jako sprity.


Dále smazali celou mapu. I tu z verze 2.0.0, která oficálně nespatřila světlo světa. Patnáctkrát ji zvětšili a přidali (přidávají) další budovy. Také úplně překopali styl, jakým fungují mapy. Dříve se mapa načítala celá, takže se hra načítala při přesunu do další části mapy. Teď se mapa streamuje, takže se mapy už nebudou načítat.


No a taky překopali chování NPC a zombií, změnili tutorial, přidali novou status (teplota), změnili crafting, systém inventářů a už ani nevím co. V podstatě z toho udělali jinou hru. Všechny tyto věci zní úžasně a podle videí se zdá, že všechno udělali správně a hru to jenom zlepší. Problém je ale s tím, že už to jsou snad dva roky co vydali oficiální verzi ( 0.1.5d ) a jak se zdá, tak si ještě pár měsíců počkáme.

72

Re: Project Zomboid

škoda ale což, lepší na kvalitu počkat než nadávat na chyby.

teda pokud to nedopadne jako novej Duke big_smile  15let čekání (možná ještě víc) a hovno hovno slavný soude

73

Re: Project Zomboid

Já právě zastávám "opačný" názor. Jistě, není dobré když hra nejde pomalu ani zapnout, ale já osobně se rád dívám jak hra hezky pomalu roste. Jako dobrý příklad uvedu minecraft. Ten se aktualizoval každé dva týdný a všichni byli spokojení. Hráči dostávali pravidelně nové verze a když něco nefungovalo správně, tak to bylo do pár dnů opraveno. U zomboidu to bude tak, že budou dva roky dělat další verzi, pak ji vydají a hra zase bude padat, když  se pokusím uvařit nudlovou polévku smile . Kdyby to dělali stejně jako mojang, tak by nikdo nemohl mít žádné připomínky. Každý týden/měsíc by vydali novou testovací verzi, která by sice padala při vaření polévek, ale hráč by si byl jistý tím, že by ona chyba byla v další verzi, která by vyšla zase za týden/měsíc, opravena. Navíc můžou mít testerů kolik chtějí, ale nikdy nenajdou chyb tolik jako samotní hráči. Podle mě by to ideálně mělo probýhat takto:


  • Ve hře byl změněn systém animací
    Nechají ho otestovat betatestery a když se zdá že vše funguje, tak verzi vydají mezi lidi. Ti začnou hlásit chyby a autoři je začnou opravovat. Mezitím začnou pracovat na další věci

  • Streamování map
    Vydají verzi, ve které byly opravené chyby z předešlé verze +streamování map. Hráči zase nahlásí chyby, autoři je opraví a začnou přidávat další věci.


A tento proces by se opakoval pořád dokola. Hráči by měli co hrát, vývojaři by věděli co je špatně a všichni jsou spokojeni. Pak by za rok vydali další oficiální verzi, která by byla kompletně bez bugů a budou spokojeni i ti jedinci, co by nechtěli hrát zabugované testovací verze. To co dělají teď je pochopitelné, ale né moc dobré. Co když zjistí, že 90% hráčů se nebude líbit jak funguje nový inventář? Budou musetř zase všechno předělávat a bude to jenom horší, protože hra bude mnohem větší než kdyby onen nedostatek zjistili při vydání pravidelné testovací verze.

74

Re: Project Zomboid

Souhlasím s tebou, hlavně u her, které se platí předem (myšleno před vydáním nějaké finální verze) by iterativni verejny vývoj mohl být samozřejmostí.


Lordes: vzhledem k tomu, že nový duke, byl jedinou hrou, u které jsem za posledních pár let dokázal vydržet dokonce, s tebou nesouhlasím, ale asi je to dáno tím, že jsem schopen vlastního úsudku a nemam sklon podléhat nesmyslným hysteriim, nebo možná jen protože je to fajn akční jednohubka v klasickém stylu.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

75

Re: Project Zomboid

No podle ukázek me to vůbec nechytlo. Pripomina mi to quake s příběhem , takze něco jako serious sam ne? Jen vykošťovací rubačka emzáků. Ale každej máme jinej styl. smile nevim jakej to mělo prodej ale moc kladných ohlasů jsem neslyšel.