1 Naposledy upravil: werty (4.8.2012 18:35:05)

Téma: DayZ - téma hry

Mám pro vás návrh co takhle založit dedikovaný server pro tento mod to znamená že na něj bude moct i hráč s neoriginalní hrou
Určitě to má šanci to zkusit protože tenhle mod stojí za to !!!

//edit werty:

Smejki na madbrahmin fóru napsal:

brahmíňáky zvu z celého srdce do koopující skupiny na Steamu. sluchátka s mikrofonem s sebou.
http://steamcommunity.com/groups/czdayz

pokud se chcete také přidat, tak neváhejte

Vždy je třeba volit cestu kterou si zvolíte já si už zvolil a to pomáhat lidem.Pokud nastane zombie apokalypsa budu to já kdo bude zachranovat lidi.

Re: DayZ - téma hry

Tak jen do toho. Opravdu nic ti nebrání se do toho pustit. wink

+ zobrazit spoiler

Potřebu hrát (a tvořit náhradní servery) na warezu, pro hru za tři stovky mi sice k dnešní situaci přijde trochu zbytečné, ale před pár lety bych to viděl stejně big_smile Takže pokud by šlo opravdu jen o ten mód, tak proč ne.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

Hooodně jsem o tom modu poslední dobou slyšel a mám velkou chuť si ho zahrát. Bohužel můj šest let starý PC má jinačí názor. Zatím sem alespoň budu dávat nějaké ty krátké zážitky ostatních hráčů smile

+ zobrazit spoiler

>Be exploring small town
>stumble upon 6 player bodies it was a massacre
>all the bodies were stripped of loot
>as i'm checking out the bodies a zombie jumps me
>panic and fire my AK 47
>next thing I know I'm being chased by over a dozen zombies
>start running for the forest
>i see 3 bandits around a campfire near the edge of the forest
>start running straight for them
>they start to panic and try to shoot me and the zombies
>realizing there was too many of them they started to run as well
>assume they're responsible for the slaughter back in town I shoot for their legs
>hit 1 in the back of the knee he goes down
>start shooting at another hit him in the back multiple times
>he starts to bleed profusely
>by now most of the zombies are too busy eating the bandit on the ground and chasing the one who is bleeding everywhere to notice me and the other bandit
>the last bandit turns around and start shooting at me with a shotgun
>around the same time I start shooting him with my AK 47
>we both go down
>he dies and I'm laying on the ground bleeding profusely with a broken leg
>I don't have any bandages
>it's not long before the zombies notice me again
>see the 3 bandits raging in the chat
>I grin and think it was totally worth it
>fuck bandits

+ zobrazit spoiler

>See guy in a barn near my tent
>I am in the woods above looking at him with my binoculars
>he is shooting zeds and attracting more
>Runs out and inside a house nearby
>He stands right in the window perfectly aligned
>My M16A2 sights are right on his head
>Normally i never kill anyone and i always team up or leave them alone
>Can't resist this perfect shot
>So i fire, and it goes straight into his head
>Player has died
>As i walk down to loot the server restarts
>When it gets back up the corpse is gone

+ zobrazit spoiler

>Never heard much about the game, just that its a realistic zombie survival game
>Been waiting for a game like that for years
>Download right away, find server
>Didn't know game was real time, pitch black out, can't even see my hands
>Light a flare to look around, see another flare far off in the woods
>Go looking for someone to show me the ropes
>Find him, he lets me follow him around
>He is holding the flare, can only see a little bit around him
>We come up on a town, he stops
"Did you see something?"
"Ya, zombies, lots of them"
>First time seeing a zombie, gets ready
>Out of fucking nowhere a zombie runs out of the woods and attacks me
>I freak out, start shooting wildly at it, kill it
"Oh shit"
>Turn to town, every zombie is now running full speed at us
>I start shooting, so does the other guy
>We take down a good amount of them but theres to many
>Other guy gets swarmed, he was closer
>Try to save him, its to late
>Turn and run
>Keep running for a good 5 minutes, zombies still chasing me
>Come up on another town, try to hide in house
>Get to house, zombies blocking door
>Zombies behind me catch up
>'You are dead'

+ zobrazit spoiler

1. Be courteous to everyone, friendly to no one.
2. Decide to be aggressive enough, quickly enough.
3. Have a plan.
4. Have a back-up plan, because the first one probably won't work.
5. Be polite, be professional, but have a plan to kill everyone you meet.
6. Do not attend a gunfight with a handgun whose caliber does not start with a "4."
7. Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
8. Move away from your attacker. Distance is your friend. (Lateral & diagonal preferred.)
9. Use cover or concealment as much as possible.
10. Flank your adversary when possible. Protect yours.
11. Always cheat; always win. The only unfair fight is the one you lose.
12. In ten years nobody will remember the details of caliber, stance, or tactics. They will only remember who lived.
13. If you are not shooting, you should be communicating your intention to shoot.

+ zobrazit spoiler

>looting the military spawns in Cherno and Balota with my bandito bro
>group of survivors give away their location in Elektro
>they mention coming to Cherno
>my bro and I decide to camp out at the construction site knowing they'll be coming from the east
>I watch the road to the north while he covers the road to the south and the coast
>15 minutes later I spot them on the railroad to the north crossing a bridge
>4 in total
>they have decent gear; all alice packs, an M16, an AKM, a few winchesters
>wait for them to get further into the field
>fire off a few rounds with my M14
>kill two
>one takes cover being a tree in the middle of the field and attempts to return fire
>bro takes him down
>one left, he retreats behind the bridge, the only one smart about his positioning
>wait for things to settle down
>bandito bro slowly advances to the field to loot while I cover him
>he gets shot and killed by the last survivor alive who had flanked and waited to the north
>shortly after that survivor has a trade with a random bandit, both killing eachother

>people are stupid enough to announce their location
>even ones with decent gear

+ zobrazit spoiler

>Spawn for the first time today
>Three people just start shooting at me randomly with their pistols
>Shoot one and immediately run from the other two
>They get swarmed by zombies and are running from them
>Gun them down with a CZ and watch them get eaten
>Now I'm a bandit

+ zobrazit spoiler

>travelling inland since I spawned
>running low on everything, haven't even seen a Zed for ages
>getting dark, decide to find somewhere to
>find a crevice hidden away in a little wooded area, literally would never have known it was there unless I walked straight into it
>faintly hear chatter
>hit the deck and crawl slowly towards the crevice
>look over the edge
>two tents and three guys chatting in Russian, I think
>spend a good 10-15 minutes just watching and listening, thinking
>all three of them log off at the same time
>wait another 5 minutes to see if they come back
>run down and take everything I can carry comfortably before getting the fuck out of dodge

+ zobrazit spoiler

>sneaking round in Elektro at night
    > accidentally aggro a zombie I didn't see
    >run like a bitch
    >as I run, I can hear more zeds following me
    >see a flare in the distance
    >run to it
    >look back as I enter the light
    >more than 30 zeds following me
    >try my luck at running up a hill to lose them
    >it works, they stay at the bottom
    >I'm low on blood, need a transfusion
    >ask in side chat if anybody is nearby
    >somebody is in a nearby lighthouse, he has blood
    >as I near the lighthouse, still on the hill, I see who I assume to be the guy who lit the previous flare
    >he is running, followed by more than 30 zombies
    >laugh my ass off
    >once he passes, I make my way into the lighthouse
    >at the top, I meet the guy with the blood
    >as he begins the transfusion, I hear a bullet scream towards us and he is shot in the head
    >Another player climbs up to the top, tries to search the body, and is also shot dead
    >fuckthisImout
    >sneak out quickly and never return

+ zobrazit spoiler

>Be wandering in Elektro by myself.
>See two players on the ground bleeding out
>Bandage them
>Give them blood transfusions
>Run off
>Hear footsteps after about five minutes
>Stop
>Turn around
>The two survivors scramble to cover
>"Why are you following me?"
>One comes out of cover, approaches: "You're really cool and we're lost. Can I come with you?"

takže máme šanci 50 na 50 mluvil jsem s kámošem a pokud se to bude zamlouvat ostatnim hráčům tak to tam daj
a mám tu další pocity z hraní

+ zobrazit spoiler

Ed: "Guys at the church are you friendly? Got some food & medicines, need ammo to trade"
wolf134: "yeap, we are friendly, come by, no Zmbs here..."
Ed: "coming from S"
Ed: "you bastards, no shooting!!"
wolf134: "heeh"
Ed: "please dont kill me, pleas please dont!!!"
server: Ed has been killed

Vždy je třeba volit cestu kterou si zvolíte já si už zvolil a to pomáhat lidem.Pokud nastane zombie apokalypsa budu to já kdo bude zachranovat lidi.

Tak už jsou cracklé servery pro mě už je pozdě už jsem si koupil výroční edici a je to fakt pecka hrál jsem to poprvé a hned sem schytal noc big_smile takže jsem postupoval lesem celej posranej stojí to fakt za to a už je i CZ/SK komunita tak se podte přidat a uděláme frakci přeživších i když někdo bude chtít jít cestou stalkera

6 Naposledy upravil: fladi (23.6.2012 18:20:52)

Quentine, zkus to, já to taky na tom svém počítači rozjel (CPU: 2Ghz, RAM 3GB). Sice to vypadá naprosto prapodivně, ale hrát se to dá. (Jednou jsem hrál Fable s rozbitýma texturama, takže tráva byla bílá, ale co bych pro hry neudělal...)

Don't be afraid to take a ride on the rape train.
I know mistakes were made. Some died on the rape train.
And there are still a lot of people that need to die. Come aboard, you will feel the reasons why.
Nobody wants to take a ride on the rape train. And still they find themselves inside of the rape train.

Právě jsem to už zkoušel. Teda né přesně ten mod, ale stáhnul jsem si arma II free a na nejnižší detaily to tak nějak jelo. Bohužel mi to ale přehřívá grafiku hra mi tak po deseti minutách hraní padá.

To je škoda... Já si stáhl zase demo OA, taky hraju na nejnižší detaily, ale grafika to zvládá. Hold to je výhoda komponentů od neznámých firem, jsou levné a výkonné.

Don't be afraid to take a ride on the rape train.
I know mistakes were made. Some died on the rape train.
And there are still a lot of people that need to die. Come aboard, you will feel the reasons why.
Nobody wants to take a ride on the rape train. And still they find themselves inside of the rape train.

Děsivá představa yikes

http://images.bit-tech.net/content_images/2012/07/on-mods-and-sods/2-614x250.jpg

zdroj: http://www.bit-tech.net/gaming/pc/2012/ … and-sods/1

To vypadá jako cíle pro kulomet big_smile
... nechtěl bych takové smečce nemrtvých zdrhat, nejdřív bych se z toho asi strachy po... big_smile
Ale už 2x se mi stalo, že po tom vylepšení hry, kdy nemáš u sebe žádnou zbran, jsem musel utíkat před zomby.. poprvé se zombové "zasebevraždili" během z prudkého kopce big_smile a podruhé jsem vyběhl do kopce, kam za mnou nemohli a ztratil jsem se jim.. pak jsem skoro celou mapu běžel beze zbraně až k našemu stanu, kde na mě čekalo AK74 smile jak na potvoru byly na posedech jen náboje a ptákoviny, ale žádná zbran..

ESPRIT DE CORPS

Přesně takhle to doufám v té hře bude - jedno/dvě takové stáda na ostrově. Protože zombie jsou dle všech videích naprosto neefektivní a většinou hráči umírají jen po zásahu odstřelovačkou nebo samopalem od jiných "pomatených" hráčů.

Firejs nesnáší daně. Státní metodu demotivace aktivních občanů! Asi se hodím na podporu...

Je to tak, v poslední době umírám na podělané zásahy ještě podělanějších banditů..
Nejvíc mě naštvala poslední zkušenost.. jdeme s kámošem v linii stromů a křoví a najednou dvě rány a kámoš mrtev..
Zanedlouho vidím banditu na levé straně, zamířím, dvě rány a ten šmejd se odpojil ze serveru.. počkal jsem pár minut, obešel to trochu a vzal jsem kámošově mrtvole zbran a zásobníky, at má aspon něco, než se spolu zase setkáme.. a ten šmejd, co se odpojil, se připojil na jiný server, odešel trochu dál a pak se vrtátil z5 a nakonec mě sundal.. nikdy jsem nebyl naštvanější.. tohle lítání ze serveru na server a z5.. a hlavně utíkání z boje, to by měli zakázat.. hnus..

Jinak souhlas.. když tam bude pár takových tlup ve hře a budou chodit po mapě.
Jinak mi počet zombů ve městěch, vesnicích apod stačí.
Když jsme v budově a zmerčí nás zomba, musíme se z toho vystřílet a to vletí do budovy dalších 10-15 zombů.

ESPRIT DE CORPS

Tak to s těma banditama je opravdu ubohost, snad by to řešila nemožnost okamžitého odpojení - ale třeba až po minutě po odeslání požadavku. Když bych to hrál, tak bych to zkusil napsat na offi fórum.

DAY Z hraje 420 tisíc hráčů smile

http://games.on.net/420000-people-are-playing-day-z/

Tak jsem si dnes kvůly modu pořídil Armu2,zatím se to snažím rozchodit a zatím marně. Máte někdo steam verzy hry ?

"Do hlavy je to perfektní, mozek se tím zneškodní"

Rocko:

Myslím, že toto jsi už viděl, ale pro jistotu to sem dám. Třeba to pomůže:
http://i.imgur.com/DD6HR.jpg

Tak jak válčíte?

ESPRIT DE CORPS

V 1. příspěvku jsem přidal citaci Smejkiho z brahmíny. Je tam odkaz na skupinu.

Zatím jsem hru zapnul 3x, první dvě hry sem se snažil zkoušet jak se přepne pohled a poslední hru co jsem hrál sem zase hledal čím se otvírají dveře,neuspěšně tak moc nebojuju nějak na to nemám chut ani moc čas ale o víkendu zase otestuji smile

Jinak : DayZ se skutečně dočká samostatného titulu:   http://www.zing.cz/novinky/13052/dayz-s … eho-titulu

"Do hlavy je to perfektní, mozek se tím zneškodní"

Do toho se jistě dostaneš.. jinak dveře otvíráš zmáčknutím kolečka na myši, jen musíš vidět jakoby takové zelené šipky. Pohled přepínáš entrem na numerické klávesnici, ale musíš být na serveru, kde je to povoleno. Kdybys potřeboval s čímkoliv pomoct, nebude problém.

Včera jsem byl neférově zabit. Být zabit při normální přestřelce, nebo sniperem, mě nenasere tolik, jako tohle.
Nějaký zm*dí hacker na Nix serveru něco provedl, že jsme se v momentě objevili asi všichni přeživší na jednom místě a v tom chumlu mě někdo zabil. V ten moment bylo zabito dost lidí.
Kluci se stihli odpojit, já ne. Nemohl jsem si ani dojít pro své věci z mrtvoly, hned totiž restartovali server.. takže vše v pr... sad
Jak se připojili z5 do hry, jen na jiný server, normálně byli někde u Elektra, přitom jsme předtím byli u Berezina.
Moje postava žila nějakých 26dní. Měl jsem největší batoh, M240 v kamufláži s aimpointem + 5 zásobníků, dálkoměr. Plus další nepodstatné věci.
Ale prostě měl jsem vše, co jsem chtěl a potřeboval. Alespon, že jsem to odnesl jen já...

ESPRIT DE CORPS

Everything is in Arma Engine zkrátka neni to engine dělanej na tohle jako když jsem se zabil z 1 metru když jsem skákal

Vytvořil modifikaci, která zpětinásobila prodeje původní hry. Fenomén DayZ
13. srpna 2012
Akce DayZ zcela mění zavedené formulky. Její zápletka je sice klišé, hra však poukazuje na lidskou přirozenost a vede hráče k chování typickému pro katastrofický scénář. DayZ se totiž odehrává ve fiktivní zemi Černorusko, kde neznámý virus proměnil většinu populace v zombie.
číst dál: http://bonusweb.idnes.cz/profil-modifik … agazin_anb

Tak jsem si to taky stáhnul.. Nemohlo mi uniknout že toje jen taková vylepšená verze Operace Flashpoint, ale nevadí. Takže otázka - Potřebuju originálku, abych mohl hrát DayZ?

„Jestliže mi někdo dovede přesvědčivě dokázat, že nesprávně soudím nebo jednám, milerád své mínění změním; neboť hledám pravdu, kterou ještě nikdy nikdo škodu neutrpěl. Škodu mívá leda ten, kdo setrvává ve svém klamu a nevědomosti.“

Císař Marcus Aurelius Antoninus.

tarfin napsal:

Nemohlo mi uniknout že toje jen taková vylepšená verze Operace Flashpoint, ale nevadí.

Neříkej! Malé poučení... Brněnští vývojáři Bohemia Interactive (stojící za OPF) se kdysi dávno nepohodli se společností Codemasters, a kvůli špatným smlouvám přišli o možnost používat název OPF a tak začali svůj produkt vydávat pod názvem Armed Assault, mezi lidmi se uchytila zkratka ARMA a tak už máme v přípravě ARMA 3*. smile
*pro, kterou by měl být časem předělán i Day Z
--- konec poučení ---

Tuším, že potřebuješ hlavně datadisk - někde jsem četl, že stačí ARMA 2: Free + datadisk. Ale nestudoval jsem to nijak důkladně... nějaký hráč této hry ti jistě odpoví přesněji.

ano je to tak ale příjdeš tak o Hi res textury a řekněme že to vůbec neni ono a navíc arma free je známá tím že má ještě větší nároky jak originální doporučuju koupit ARMA X je tam všechno a navíc mapa která se ti bude kotel hodit